Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po-Pá: 08-17 hod
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
01.09.2022
Stav na trhu s akumulačními nádržemi a zásobníky vody
Stav na trhu s akumulačními nádržemi a zásobníky vody Vzhledem ke stavu trhu s akumulačními nádržemi a zásobníky vody jsou dodací lhůty těchto výrobk... číst celé
24.05.2018
Volné pracovní pozice
Nabízíme práci vodoinstalatérům a topenářům: Montáž kotlů na tuhá paliva Montáž plynových kotlů Montáž topných systémů Montáž vodovodních syst... číst celé
10.05.2018
Ceník náhradních dílů Regulus
Ceník náhradních dílů Regulus     Ceník náhradních dílů Regulus ke stažení zde:cenik_nahradnich_dil_Regulus.pdf číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. OBCHODNÍ PODMÍNKY
  3. Reklamační řád

Reklamační řád společnosti DEMVED, a.s.

Vážení.

Zpracování vašich objednávek věnujeme maximální péči a pozornost, důsledně kontrolujeme vyskladnění objednávky. I přes naši snahu může dojít k tomu, že zákazník nebude úplně spokojený s vyřízením objednávky, anebo dojde k výskytu vady na výrobku. Pro tyto případy platí tento reklamační řád.

Vymezení pojmů:
Kupující – obchodní partner, kterého obchodní vztahy se řídí Obchodním zákoníkem.
Spotřebitel – konečný zákazník

Čl. 1
Právo na uplatnění reklamace

Jestliže se vyskytne na zakoupeném výrobku vada, kupující(spotřebitel) má právo tuto vadu reklamovat při převzetí zboží, anebo v záruční době. Pro správné posouzení reklamace je nutné, aby byl reklamovaný výrobek kompletní, čistý, v souladu s hygienickými předpisy, anebo všeobecnými hygienickými zásadami.

Kupující(spotřebitel) je povinný používat výrobek jen na určený účel a dodržovat známé pravidla, podmínky a návody na použití.
Uplatnění práva na reklamaci se vztahuje jen na vady nezaviněné kupujícím(spotřebitelem) u vady s vyloučením běžného opotřebení.

Čl. 2
Místo a způsob uplatnění reklamace

Kupující uplatňuje reklamaci na reklamačním oddělení firmy DEMVED, a.s., V případě, že je v záručním listě uvedený záruční servis, který je v místě prodávajícího, anebo kupujícího        ( spotřebitele) blíž, může uplatnit právo ze záruky v tomto servise, když se nerozhodne jinak.

Vyřízením reklamace je pověřený reklamační pracovník, anebo pracovník prodejny, který je povinný reklamaci posoudit.
K posouzení reklamační vady na výrobku je kupující povinný předložit:
-          identifikační údaje kupujícího, případně telefonický kontakt
-          číslo dodacího listu, případně faktury
-          Ide položky, název zboží
-          cenu zboží bez DPH
-          přesný popis závady na zboží, případně jak došlo k závadě na výrobku
-          výrobek ve stavu, jak je uvedeno v Čl. 1
Při uplatnění spotřebitelské reklamace je spotřebitel povinný předložit:
-          doklad o koupi – pokladní blok
-          záruční list, pokud byl vydaný
-          jméno a adresu spotřebitele, případně telefonní kontakt
-          přesný popis závady na zboží, případně jak došlo k závadě na výrobku
-          výrobek ve stavu, jak je uvedeno v Čl. 1

Po přijetí reklamace reklamační pracovník vystaví kupujícímu (spotřebiteli) doklad s uvedením identifikačních údajů kupujícího (spotřebitele), datum, kdy se reklamace uplatnila, jaký výrobek je reklamovaný,kdy byl koupený, za jakou cenu byl výrobek zakoupený, stručný popis vady, razítko a podpis reklamačního pracovníka.

V případě, že kupující uplatňuje reklamaci prostřednictvím pošty, přepravní služby, anebo reklamaci posílá po řidiči prodávajícího je povinný:

- zboží zaslat, tak, jak je výše uvedené s reklamačním listem, který obsahuje:
identifikační údaje kupujícího
popis vady, případně, jak k ní došlo
číslo dodacího listu, případně faktury
název zboží
cenu zboží bez DPH
datum uplatnění reklamace
razítko a podpis reklamujícího

Bez uvedených dokladů nebude Vaše reklamace přijatá.
Reklamační pracovník po doručení reklamace zašle reklamujícímu doklad o přijetí reklamace s uvedením identifikačních údajů kupujícího, datumu, kdy byla reklamace doručená, jaký výrobek je reklamovaný, kdy byl výrobek zakoupený, za jakou cenu, stručný popis vady, razítko a podpis reklamačního pracovníka.

Čl. 3
Zodpovědnost prodávajícího

Prodávající zodpovídá za vady, které se projeví na výrobku během trvání záruční doby, ne však za vady:
-         které si kupující (spotřebitel) způsobil sám
-         o kterých kupující(spotřebitel) před převzetím výrobku věděl
-         na které byla poskytnuta sleva z ceny výrobku
-         které vznikly v záruční době v důsledku opotřebení zboží, jeho nesprávným či nadměrným používáním, nesprávným ošetřováním, nesprávným servisem, použitím nesprávných náplní a filtrů, přídavných zařízení jiných, než předepisuje výrobce, anebo po uplynutí doby životnosti
-         spojené s porušením ochranné plomby na výrobku,
-         byly způsobené zásahem neoprávněné osoby na výrobek anebo jeho součást.

Čl. 4
Záruční doba, lhůta při uplatňování reklamace

Kupující má právo na uplatnění reklamace z vad výrobku do 24 měsíců od převzetí výrobku kupujícím. Spotřebitel má právo na uplatnění reklamace po dobu 24 měsíců od převzetí věci, jestliže na výrobku, nebo v záručním listu není uvedena delší záruční doba.
Jestliže není reklamace vadného výrobku, za kterou prodávající zodpovídá, uplatněná v záruční době, právo ze zodpovědnosti za vadu zaniká.

Když kupujícímu (spotřebitelovi) vzniklo právo na reklamaci vady výrobku, je reklamační pracovník reklamaci povinný řádně prověřit a rozhodnout o jejím vyřízení ihned, v složitých případech do 3 pracovních dní. Do této doby se nepočítá doba potřebná k odbornému posouzení vady. Vyřízení reklamace však nesmí být delší jak 30dní. Tato doba začíná plynout dnem doručení reklamace k prodávajícímu. O vyřízení reklamace je reklamační pracovník povinný písemně, formou doporučené listovní zásilky informovat kupujícího (spotřebitele) a pokud je to potřeba vyzve ho k vyzvednutí výrobku.

V případě, že si kupující(spotřebitel) ve stanovené lhůtě nepřevezme výrobek, bude mu účtované skladné ve výši 10kč za každý den prodlení až do doby 6 měsíců, po této době může být výrobek odprodaný. V případě, že reklamovaný výrobek byl doručený poštou, odešle se i vyřízená reklamace stejným způsobem.

Čl. 5
Práva kupujícího

Kupující (spotřebitel) má právo u odstranitelných vad uplatněných v záruční době, aby byla vada bezplatně, řádně a včas vyřízená.

U vad, které není možné odstranit, a které brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat, jako věc bez závad má kupující(spotřebitel) právo:

-         na výměnu věci, anebo
-         právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny

Právo na výběr možností má kupující (spotřebitel).

Když je vada odstraněná, avšak pro opakované vyskytnutí vady (alespoň 2 předcházející opravy stejné vady),
Anebo pro větší počet vad (nejméně 3 různé odstranitelné vady) nemůže být výrobek řádně používaný a vzniká právo kupujícího(spotřebitele) na:

- výměnu výrobku, anebo právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Stejná práva, jak u vad, které není možné odstranit má kupující (spotřebitel) i v případě, že oprava výrobku nebyla vykonána v lhůtě 30dní od uplatnění reklamace.

Čl. 6
Účinnost reklamačního řádu

Reklamační řád nabývá platnost a účinnost dnem 1.1.2013.

 

Topení a solární systémy

Hledáte profesionální řešení?
Neváhejte nás kontaktovat, jsme Vám k dispozici:
Po-Pá: 08-17 hod

Kontaktujte nás!
Logo
Po-Pá: 08-17 hod
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz